Damlap ben de boş gebelik yaşadım, kürtaj olmak istemedim. Doktorda önermedi bi hafta bekle kendi çok yüksek ihtimal düşecek dedi, öyle de oldu kendiliğinden düştü. Ama keseyi genetik teste vs gönderme gibi bi durum olduğunu bilmiyordum. Kendim genetik testi yaptırdım. Bi problemim çıkmadı, şu an 23 haftalık hamileyim çok şükür. Boş gebeliğin peşinden sağlıklı gebelik ihtimali yükseliyor demişti doktorda. İnşallah sende tez zamanda sağlıkla bebeğini kucağına alırsın.