Tugcebyr bende gyno ferro sanol içince kötü oluyodum doktor oligogerfol diye küçük tüp şeklinde verdi tadı çok güzel o demir ilaçları gibi kötü kokmuyo mideyi de kötü yapmıyo vişne esansı var zaten öksürük şurubu gibi tadı ben severek içiyorum canım. Ama doktoruna sormadan kesinlikle başka ilaç kullanma herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir