Mom9272 Kızlar 7 gün önce sezeryan doğum yaptım idrarımı yaparken acaip ağrı hissediyorum acaba normalmidir?
yba Aynısını bende yaşadım doktora gittiğimde mesanene zarar vermiş olabilirler rahim ile idrar torbası birbirine çok yakın dedi. Ağlayarak çıktım küçük tuvaletime neredeyse 1 ay boyunca.😔
perikizii Bende sezeryan oldum normal değil sanırım ben böyle bişey yaşamamıştım iltihap kapmış olabilirsiniz
Anneyim Mom9272 canım daha cok taze ameliyatın bende yaşadım o acıları ama geçiyor tuvalete gidip idrar yapmak işkence gibi geliyordu ama geçiyor cok şükür biraz daha günün var toparlanman için