DilanDag Zaten mühim bir ücret değil yatırdıkları. 20 lira yatıyor aylık :) doğumdan önce 3 ay ve sonra üç ay daha. Anlaşmalı marketlerden süt alabiliyoruz. Bana da mesaj gelmişti eve getirilecek diye, aylar oldu gelmedi 😄 ben de 20 lira olduğunu ve sadece süt alındığını öğrenince meyveli çikolatalı süt alıp çocuklara dağıtırım demiştim. Gelmeyince öyle kaldı