Canım o kanama kesede değil rahimdedir. Kesede olsa bebek riske girer ve Dr.un söylerdi. Korkma. Benim en başından beri var. Ve kanama haline dönüşüyor zaman zaman. Benimki daha zorlu bir gebelik bu yüzden. Kesinlikle cinsellik yok. İğne ilaç birçok şey kullanıyorum ve yatmak mecburi. Mümkün olduğunca iş yapmıyorum. Eğer iş yaparsam kaslarım gevşediği veya kasıldığı için kanama riskim de o denli artıyor. Yine de Rabbimin dediği olur ama mümkünse yer süpürme, silme, temizlik işlerine girişme. Bol bol yat belin dinlensin ki rahim kasların harekete geçmesin. Bol şifalı günler dilerim 🍀