Epifenomen 21 haftalıkken detaylıda rahim ağzı kısalığı 17mm, rahim ağzında 3cm hunileşme, bebeğimin amniyon kesesi sarkmıştı, 1,5-2 cm de açılmam vardı.
Bir de hissetmediğim doğum sancılarım ama nst de çıkıyordu.
Önce sancıları durdurdular.Sonra acil serklaj oldum.Serklajın tutma ihtimali %1-2 demişti doktor. Devlet ve özel hastanedeki hiçbir doktor yapmaya cesaret edemedi, tutmaz dedi. Fakülte hastanesinde 1 prof ki kendisine takipliydim, “yapılır ama tutma ihtimali düşür.Serklaj olmazsa 1 haftaya doğar zaten doğumu biz durduruyoruz” demişti.
- haftamda dikişim alındı. Direk 2-3 cm açılmayla gezdim. Rahim ağzı da %80 incelme olmuştu. Ama tabi doğması 41+3 ü buldu ☺️