Bugün Çatı muayenesi oldum 38+1 haftalığım asla acı yok sadece azcık sızlıyor o kadar ki benim doktorum doğumu başlatmak için müdahale ettim dedi ona rağmen acı olmadı. Yalnız birkaç gün lekelenme olabilir dedi acaba nişan dedikleri şey o leke midir bilgisi olan var mı kızlar ?