Merhaba anne adayları, ben gibi anne olmak isteyenler 🙋♀️
Nisan ayında düşük yaptım 2 ay korunduktan sonra test yaptırdım, süt hormonum yüksek çıkmış doktor ilaç verdi pazartesi perşembe yarım kullanıyorum. 2 ay sonra kontrole gel dedi. Süt hormonu yüksek olupta hamile kalan var mı? Hamile kalmaya engel mi yoksa ?