Bu sabah uyanır uyanmaz ayağımın üzerinde bi ağrı hissettim kalktım yürüyemiyorum ağrı kremi falan sürdüm ama yok üzerine basamıyorum acıyo şiş de değil henüz 3 aylık hamileyim zaten doktoruma ulaşamadım tedirgin oldum size de oldu mu hamilelikle ilgili mi acaba?