Kızlar merhaba balkonumda çiçek bakıyorum yaklaşık 1 hafta önce topraklarında ince sinekler olduğu için çiçekçiden ilaç aldım ilk ilaçlamasını geçen salı annem yapmıştı ondan 3 gün sonra ben kendim yaptım bide bugün ilaçladım ama şimdi ilaçladıktan sonra aklıma geldi sizce bebeğime bir zararı olur mu kısa sürede olsa ilaç sıkarken nefes alınca kokusuna maruz kalmış oluyorum bilgisi olan var mı 😔