Sarii açılman varsa çatın müsaitse bebeğin kilosu baş ölçüsü normal se suni sancı ile normal Doğum denerdim ben kuzum bu Benim fikrim tabi ama bunlardan hiç biri yoksa sezeryan bence ben 18 gün önce kendi isteğimle sezeryan oldum çokta kolay oldu şükür ilk bebeğim normal di keşke onuda sezeryan olsaydım dedim çünkü yukarda saydıklarımın hiç biri yoktu kendimi zorladım boşuna