Zeynep-12 Anneler 38+3 günlüğüm hurmayı günde kaç kez yemem lazım bir de benim bebiş kanalı girmemiş ne yapmam lazım
Skarakas Zeynep-12 ben bu olayi doktorum sordum bu dini acidan soylenen birsey dedi. Dogum işi beyin ile gerceklesen bir olaydir sen neye inanirsan nasil olmasini istersen oyle olur dedi. Once kendine guven yapacagim demelisin diyede ekledi
Sinemes Zeynep-12 Bu konuyla ilgili birkaç post daha açılmıştı. Hem Türkiyede ki, hem de Almanyada ki doktorum tavsiye ediyorlar Hurmayı. Doğumu tetiklemekten ziyade rahmi yumuşattığı için tüketmem gerektiğini söylemişti doktorum.
BabyPoyraz Valla ben 34 haftadan beri yiyorum şuan 36 haftalığım bebeğin başı aşağıda ama tık yok işe yarayan da var yaramayan da bilemiyorum 🤷🏻♀️