Ben ilk gebeliğimde help sendromu geçirdim karaciğer enzimleri 3000 keredeydi troöbisot 90.000 deydi. Gebelik öncesi de hep düşüktü aşırı düşük ol aşığı için o zamana hemetoöoji aradtırmaha gerek yok demişti. Şimdi 17 haftalık gebeyim ayda bir kan veriyorum riskli gebelik olduğu için değerim 1 ayda 150.000 den 125.000 düşmüştü en son karaciğer enzimi sunırda çok korkuyorum bende. Tekrar olurum diye. Gebeliğim basından beri coraspirin kullanıyorum acaba ondan mı? Ayrıca tıp fak prenetoloji Prof dahaki gelişimde hemetoöojiye sevk edip prefarik yayma yapalım dedi oda endişe ettirdi beni. Doğuma kadar ne kadar düşer daha bilmiyorum ama çok korkuyorum