Buke Merhaba kızlar geçen yıl kimyasal gebelik geçirdim bu ayda hiç planlamıyorken hamile olduğumu öğrendim adetim 3 gün gecikmişti kan testinde 97 çıktı beta hcg 2 gün sonra 320 çıktı sonuç 3 katı diye de korkuyorum hastaneye ne zaman gidicem napıcam hiç bilmiyorum bu durumu yaşayanlar var mı?
Deletedmom95 Buke değer artışın gayet iyi canım korkulacak bir durum yok. Ama hastaneye hemen gitme değer 5000 üzerinde iken kese görünüyor. Şimdi gidersen kese yok vs diye üzülürsün kendini strese sokma boşuna.
bebegim_28 Buke son adet tarihine göre hesapla ve en az 6 7 haftalıkken git bence yoksa insanın korkutuyorlar kese var mı bebek var mı vs diye
1PrensAnnesi Buke hastane için daha erken son adet tarihinden hesaplayın 6-7 haftalık olmuşsanız gidin ayrıca yükseliş gayet iyi çokta hızlı değil
Rabiatrr Hastaneye hemen gitmeyin bence kese görünmüyo hemen kalp atışı duyulmuyo panik oluyo insan birazcık beklemenizi tavsiye ederim
Sevil93 Değer üç katı olabilir normal,anormal ve düzensiz olması korkutsun sizi,ben mesela 25le öğrenmiştim iki gün sonra 125gelmişti 5katıydı..tebrik ederim inşallah sağlıklı şekilde ilerler😍
Buke Deletedmom95 teşekkür ederim bazısı 2000 de keseyi gördük diyor siz 5000 demişsiniz kişiden kişiye değişiyor heralde
1PrensAnnesi Buke ben 3000de gördüm ama bu gebeliğimde 6000olmadan çıkmadı kişi değil gebeliğe göre bile değişiyo