Salser1985 Yarın 17 haftama giricem ama 4 gündür bel,kuyruk sokumu ve kalça ağrısı çekiyorum normalmi var mı ? Aranızda bunu yaşayan
Aynurr16 Salser1985 erkekmi seninkide canım erkek ağırlık yapıyo diyolar benimde aynı bazen kalçamdan yürüyemiyorum
A_ys6604 Salser1985 aynı haftadayiz 15 den beri bu durumda yim. Geçmiyor.. düz oturamiyorm koltukta mesela hemen yastık la desteklemem gerekiyor belimi ayaga kalınca kıçım kırılıyor bildiğin kalça kemiklerim ağrıyor. Acaba kilomuz mu çok da ağırlık yapıyor!?? Kaynanam da uyuz uyuz daha erken ne bel ağrısı demezmi 🤦🤦 sinirlerim bozuldu sanki yalan söylüyorum
Dogansinem Salser1985 oturmaniza dikkkat et kuzum ayni sey bende de oldu mumkunse sol tarafina uzan ayakta klmamaya ozen göster 😊
Salser1985 Kezbanyegin 4 günde geçmeyince meraklandım daha öncede yaşadım ama hemen geçmişti bu uzun sürdü
Kezbanyegin Salser1985 bende çok yaşadım afedersin oturamazdım sırt üstü yatamazdım ağrıdan ama zamanla geçiyor bir de dedim ya çok ayakta durmamaya çalış
Aynurr16 Salser1985 çok ayakta kalınca oluyo banada sırt üstü yatıp kalktığımda bütün ağrı kalçam bacaklarımda toplanıyo 😕
Salser1985 A_ys6604 bel ağrısı tehlikeli diye biliyorum ben panik yaptım bugünde bekleyecem geçmezse doktora gidicem
Mina00 Salser1985 ayni durum bende 12.haftadan beri var şuan 15+5 haftaligim iki düşük olduğu için bende çok korktum iki farklı kadın doğuma gittim belim ağrıyor diye ikiside normal bebek yapıyor dedi ve daha da olur meraklanma dwdi
Salser1985 Dogansinem ayakta kalmıyorum ama biraz yürüyünce geçiyor sanki rahatlıyorum gibi hissediyorum yada bana öyle geliyor
Salser1985 Mina00 benimde bir kaybım var onda çok bel ağrısı çektim aklım direk ona gidiyor morelim bozuluyor ondan paniğim
Mina00 Salser1985 benimde öyle canım seni çok iyi anlıyorum bel agrisi ve kaşık ağrısıyla kaybettim bende bebeğinin kalbi durmuştu belirti olarak öyle olmuş onun için şimdi surekli görmek istiyorum millet ultrasonda gülerek gidiyor ben hep endişeyle gidiyorum belim ağrısa bişey mi oldu karnım ağrısa kanamam mi olacak diye geldim susma kadar rabbim yavrularimizzi korusun canimiz ona emanet dua et gwrisi takdir ilahi
Salser1985 Mina00 amiiin canım aynı şeyleri yaşamışız .aynen doktora giderken hep tedirginim dua ederek giriyorum