melek_hasan_33 tedirginlik,korku,kaygı,mutluluk,canım kızım, hepsini ayrı ayrı yaşıyorum dogum yaklaştıkça. doktor diyor seni normal doğuma alalım ni korkuyo musun diyor ama korkma diyor arkasına hemen ama ben korkuyorum nasıl olacak ilk gebeligim 34. haftadaym 😅
Gamzemesee melek_hasan_33 ilk baslarda adet sancisi gibi cok girmedigi icin aldrmazsn ama icine sizi duser sen anlarsn dogum yapacagni zaten snrasinda dunyadaki hic biseye benzemiyo bana kalirsa .ben cok zor gecirmistim sac bas yoldurtcak kadardi .tabi benim ebemin gaddarligi insazligida vardi ben o sancinin icinde jiletle gitmisim vayy efendim dogum yapacagni bilmiyomuydun nye temizlenmedin dedi .ondan snra sezeryan dedim tutturdum zaten sezeryana alindim
elif00000 melek_hasan_33 ay nolur bahseymeyin benim 36 hafta. Doğum sancisinin neye benzediğini bilmeden girmek daha iyi bence😂
ecembugra53 melek_hasan_33 canım kimEyi dinleyip kendini korkutma canım herkes farklı oluyor herkesin ki ayrı oluyor belki sen rahat atlatıcan çatıyla ilgili hırvate çatın güzelse rahat Doğum yaparsın hep ben bunu bilirim acı eşiğinde de dayanıcaz artık o kadar insan Doğum esiyor Allah güç kuvvet veriyor canım emin ol annelerimiz bile doğrusu 😂😂
Lara44 Gamzemesee ya sen ciddi misin? Ne kadar hadsiz bir kadınmış!! İnsanlık hali olabilir yani her zaman temiz olunmayabilir kendininde başına gelebilirdi !! O an o acı halindesin, korkun, heyecanın varken ay gerçekten rencide etmesi çok yanlış!! Söylemek var söylemek var edepsiz kadın sinir oluyorum böyle durumlara 🤦🏻♀️ Ben her Zaman diyorum ki böyle durumlar da Allah hep iyi anlayışlı insanlar çıkarsın karşımıza….
Maviii13 Valla ben 20 dk falan dayabildim o da daha 4 cm di açılmam baktım yapamıcam epidural yaptırdım benim acı ağrı eşiğimde yüksektir yani o ilk baştaki bile tarifsiz hiç bişeyle kıyaslanamaz 😂 ama tüm o acıların ağrıların sonunda kucağına aldığın minik mucizen varya asıl tarifsiz olan o ne çekersen çek hepsini o an unutucaksn 🥰🥰🥰
Gamzemesee Lara44 zaten cahilsin ilk dogumun bide boyle soylemler surekli o cangala inip cikman geriyo seni kızım kanala girmedi 10 15 defa indim indim ciktim ben
Gamzemesee Gulsevin korkuyosun sana cocuga bisey olcak dye annem geliyo gidiyo dayanamiyo halime aglayarak gidiyo onlari o sekilde gorunce etrafina laf yetstrmek inan hic aklnda olmuyo.gerildim beceremedm cocuk kanala inmedi zaten dusun beni sezeryana alirlarken esimden ozur diliyodum yapamadm normal diye psikolojim o an alt usttu.
MommyyToBe melek_hasan_33 ağrı, sancı çekmek ayrı bir korku ama ben şeyi de kafaya takıyorum.hemşire gelip sürekli kontrol ediyor parmağıyla açılma ne kadar diye yazıyorlar hep😣 inşallah iyi insanlara denk geliriz doğum esnasında hepimiz😔