Geçmiş olsun canım öncelikle ben panikli atak hastası değildim ama gebelikte aşırı stres sonucu bendede çarpıntı çıktı ortaya şuan ilaç kullanıyorum çarpıntı için. Postunu görünce yazmak istedim. Bazen düşünüyorum bende mi panik atak oldum diye. Çünkü çoğu panik atak hastalarında hep kalp çarpıntısı olurmuş oyüzden sana da sormak istedim. Panik atak olma ihtimalim var mı acaba ?🤣