Busrajj Hanımlar merhaba. 10 gün önce sezeryanla doğum yaptım doğumdan hemen sonra akciğere pıhtı attı.boyle bir şey yasayan oldu mu tecrübenizi paylaşır misiniz korkuyorum.
Mom006 Busrajj kan sulandırıcı kullanılması gerekiyordu, öncesinde ve loğusalık döneminde… diğer gebeliklerde de tekrarlanabileceği icin olursa ilerki hamilelik ve loğusalıkta kan sulandırıcı iğne kullanılmalı
Busrajj Ern ameliyattan sonra oksijenim çok düşüktü nabzında yüksekti olduğum yerde göğüs doktoru yoktu başka biyere sevk ettiler ilaçlı tomografide anlasildi
Busrajj Damla61 oksijenim düşük diye korkup büyük hastaneye sevk ettiler ilaçlı tomografide görüldü. 5 gün yattım. Şimdi evdeyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bugün kontrolüm var çok tedirginim
Busrajj Sifa0033 teşekkür ederim pıhtı hala temizlenmedi iğne kullanmaya devam ediyorum yarın ki kontrolde yeteri kadar incelmiş olursa hap la devam edeceğiz tedaviye. Insallah.
Sifa0033 Busrajj geçmiş olsun Allah şifa versin canım. Neden böyle olmuş peki bişey diyor mu doktorlar
Busrajj _2017 saolun. Genel anestezi oldum. Sezeryan düşünüyorsanız doktorunuzla emboli çorabı hakkında mutlaka konuşmanızı tavsiye ederim operasyon öncesinde giydirildiginde pıhtı riski olmuyormuş sanırım.
Busrajj Sifa0033 cok saolun.özellıkle iç karın ameliyatlarında dolayısı ile sezeryandan sonra binde bir yaşanabilecek bir ihtimal miş oda bize denk geldi nasip işte.
Busrajj Damla61 ameliyattan sonra giydim ama pıhtı atmıştı ameliyat sırasında. Öncesinde giydirilmesi gerekiyormus.
Sifa0033 Busrajj ay çok üzüldüm canım çok geçmiş olsun. Bugün dua edeceğim sana tez zamanda iyileşmen için. Tekrardan çokkk geçmiş olsun. Rabbim tez zamanda şifa versin
Damla61 Busrajj cok uzuldum kisa zamanda atlarsiniz insallah. Ameliyat oncesi kan sulandirici kullandiniz mi?
Busrajj Sifa0033 allah razı olsun. Hz allah bütün hastalara acil şifalar versin.insallah tamamen geçeceğini tahmin ediyor doktorum. 10 gün daha iğneye devam edip bakacagiz