Esoo0698 Kızlar 7 haftalık gebeyim doktor kontrolüne gittim ama keseyi gördü bebeği göremedi alttan muayene için gün verdi sizce normalmi lütfen moralim çok bozuk 😔😔
Mlkkkkkkk Esoo0698 canim benim 7+2de karindan bakti sadece kese, sonra alttan bakti bebisi gorduk icini ferah tut. Gobekliysen benim gibi, yagdan dolayi biraz zor gorunuyo
Busradonmezus Esoo0698 yok olmaz ama haftaua bence gerek kalmaz alttan muayeneye bir de idrara sıkışık olmak lazim
Aslihan2 Busradonmezus alttan muayenede idrara sıkışık olmamak gerekiyor bana hep oyle diyor doktorum @Esoo0698 canım benim hep vajinal bakıyor bir sorun olmadi ama kahverengi akıntım var bu yuzden mi degilmi bilmiyorum ama sorun olsa kendileri de bakmazdi zaten
Esoo0698 Aysenes Evet doktorda öyle dedi bu haftalarda çok normal kesen var muhtemelen bebek çok küçük olduğu için gözükmüyor olabilir dedi alttan muayene edelim konuşalım dedi
Esoo0698 Aslihan2 Ben kabul etmedim alttan muayeneyi bir hafta daha bekleyim haftaya cumaya ravdevu aldım 😊