Herkese merhabalar.. sanırım burasi benim için fikir alıcak tecrubelerden faydalanilacak cok guzel bi yer oldu hamileligimin başından beri buradayım 🙈 konuya gelecek olursaam .. Kızlar bilmiyorum başına gelen varmi ama 4 gün önce hastaneye ishal ve kusma şikayetiyle gittim bu arada 32 haftalik hamişim , evet hastaneye gittigim sikayet dogrultusunda bildiginiz uzre hemen sivi takviyesi yapildi damardan . Birde hemogram tahlil.istedi doktorum. Yaptirdım ve sonuç kan degerlerimin çok dusuk oldugu . Dahiliye ye sevk edildim . Doktora gittim ve bana dedigi vucudunda en az 4 unite kan eksik . Ve sana yazilan demir ilacinin yan etkisini yasiyorsun ishal kusma olarak dedi. Bu ilaci kapsul olarak kullanmaya devam.ettikce dogum yapana kadar bu sekilde devam eder ishalin diyince basimdan kaynar sular dokuldu çunku istahsizlik cabasi ve cocugu besleyemiyorum.endişesi coktu kendi halsizligimden çok . Her neyse doktor damardan ilac verelim 2 seferde dedi o akşam serumu aldım biraz agir bir ilac baş donmesi agrisi vs yapiyor ayriyeten ishal de bir muddet devam ediyor . Diger bi serum da bu hafta ici olacagim . Cok uzattiim😯😐 .. Kızlar varmı aranizda bu durumu yaşayan inanın korkuyorum dogumum da sezeryan olacak içimi rahatlatmaya cok ihtiyacım var . Bu sekilde olup dogum yapan ve ya baska bi sekilde kendi yontemleriyle deger yukselten var mı.. bu arada tansiyonumda dusuk ve hic yukselmiyor ..😐😐 Ahh ah anne olmak ne zormuş . Halimize çok sukur tabiki . Hakkinizi helal edin cok uzun oldu 😐