Selam güzel annişler hamileliğinizde ecopirin kullandınız mı? Doktorum bana 1 gün Aralıklarla kullanmam gerektiğini söyledi. Ecopirin bebeğe giden kan akışını hızlandırmak için mi? 26+4 haftalığız şu an. Miyomum olduğundan dolayı erken Doğum riskim var progestan da kullanıyorum bi zararı olur mu acaba? Teşekkürler şimdiden