betul4343 Hamiş anneler merhaba 26 haftalık gebeliğim mevcut ama ben hiç balık tüketemiyorum omega 3 kullansam nasıl olur siz neler yapıyorsunuz
KubraSS- betul4343 benim eşim besin destek çalışıyor canım. Onunkini kullanıyorum ve New life ve mollers var onun haricindeki jeleatinler balıktan değil diğer hayvanlardan diye biliyorum ki kullandigimin değerler diğerlerine göre çok daha yüksek
Mrv3dmr betul4343 Ben de balık tüketemediğimden hamileliğimin başından beri omega3 kullanıyorum. Çok araştırdım hangi marka kullansam diye . Suan 35.haftadayım hala New Life Efa s-1200 kullanıyorum.
Deleted5544 mutlaka kullanmalısınız ben i mom kullandım 20den doğuma kadar ama piyasada yok şuan sanırım
Gokselin Bende 30+1 im möllers kapsül tavsiye etmişti doktorum almamıştım Bugün alacağım başlayacağım bende kullanmak şart gibi bişe oldu çünkü yaz aylarında balık tüketimi olmuyor
Doruksmomm Yazın balık tüketilmiyor bende ilaç araştırıyorum ama omegada kullanılmaz yazın diyolar 26 haftalık gebeyim napcağımı şaşırdım
KubraSS- Doruksmomm canım eşim besin destek çalışıyor iyi bişey olmasa bana kullandirmaz ki kaç ay eğitim aldı lohusa depresyonuna bile faydası var bebek için de fazlasıyla sayamayacagim kadar faydası var kullanmanı oneririm