KMerveK Öncelikle herkese merhabalar bu yaz eşimin taini Gaziantep’e çıktığı için oraya taşınıyoruz.Hiç bilmediğim ve tanıdığım kimsenin olmadığı bi şehir iyi, güvenilir ve sevecen bir doktor tavsiyesi yaparsanız çok sevinirim
annee27 KMerveK eger askeri personelseniz medicalparkta ona gore indirim oluyor dogumda da muayenede de bilgnz olsn 😊
Begm KMerveK gaziantep de en çok memnun kaldığım doktor Kemal bayındır da ki Selda bahce ve deva hastanesindeki özlem borazan hanım
Fadimehnk KMerveK üniversite hastanesinde Prof doktor Mete Gürol Uğur var çok donanımlı çok bilgili ve seni öyle rahatlatıyor detayıyla anlatıyor ki aklında hiç soru kalmıyor mutlaka ona bir git derim üni içinde özel muayenesi var ücreti çok makul 128 TL idi en son üniversitesi hastanesi diye çekinme sonuçta Prof kendisi
ipek-smr Sanko hastanesinde İsmail bey ve çağdaş bey var çok iyiler ikisi de ben İsmail beye gidiyorum
Birminiginannesi ipek-smr bende sevgi kandemire gidiyorum yaşından dolayı biraz soguk ama cok iyi tecrübeli doktor
elifceviz Ben başta Hatem hastanesi Nazan hanıma gittim daha sonra Abdullah Goymen’in özel kliniğine. İkisi de gayet iyi güler yüzlü doktorlar
KMerveK elifceviz nazan hanımı araştırdım herkes çok memnunmuş siz neden değistirmistiniz doktorunuzu bu arada tavsiyeniz için çok teşekkür ederim
elifceviz KMerveK Bu korona sürecinde korktuk baştan o yüzden kliniğe gitmeyi uygun gördük. Diğer bölümler yok sadece kadın doğum var diye. Bu arada Abdullah Goymen’in muayene ücreti 250 TL ama sonraki muayenede ücret alınmıyor. Çok bir fark olmuyor yani. Hatem Hastanesi’nde de 110 TL muayene
Minikfilinannesi Ben riskli gebelik takibi için Tuncay Yüce’ye gidiyorum. Kendi kliniği var. Gayet memnunum
annee27 Cnm bn antepliyim fakat farkli sehirde gorev nedeniyle yasiyoruz ama ben antebe geliyorum medical park en guzel ve donanimli hastane hatice hanim var docent 300 kusur ucreti sezen hanim vardi 150 tl ona gidiyordm ayrildi ama sedat bey var onada cok iyi diyorlar bide hatem hastanesinde nazire hanimi duymustum. Perinatolog olarak tuncay bey kendi ozel yeri var 400 liraydi gecen sene bunlari bi arastirabilirsn.
KMerveK annee27 muayene ücreti biraz fazla geldi bana ama araştırmakta fayda var tekrar çok tesekkurler
Begm Deva hastanesindeki özlem borazan hanım sigortaliya 90tl ücret almakta sigortasiza 150tl almakta selda bahçe sigortasi olana 75tl almakta sigortasızda 130tl
Saitin-Annesi Gaziantep için en iyi doktor Abdullah Göymen diyorum başka hiç bir şey demiyorum. Bütün korkuları endişeleri pozitifliği ile alan tek doktor diyebilirim…