Kızlar çok şukur 38+0 Rabbim gösterdi bugünleri….Doktorumla ortak kararımız 38+3de persembe gunu Allah’ın ıznıyle kucagıma alıcam spınal sezaryen olucam heyecan,korku,stres hepsi var sız de durumlar nasıl banada dua edin lütfen Rabbim sag salim sızlerı de yavrularınıza kavustursun