Duyguork
Benim doktorum rahat edebildiğin kadar yatabilirsin diyordu. Hatta özellikle dikkat ediyordum yatmayayım diye ama uyandığımda kendimi sırt üstü buluyordum.
Simdi 35.haftadayım mümkün değil sırt üstü yatamıyorum nefesim kesiliyor gibi oluyor.
O yüzden çok kasma canım. Yatmamaya calıs ama yine de yattığında kendini strese sokma :)