Merhaba hanımlar öncede post atmıştım dişim boğazım aprıyor diye . Boğazımın ağrısıda dişimdeki dolgulu yerin şişmesinden dolayıymış galiba. İki gündür de dilimde ve dudağımın içinde küçük kabarcık olarak yara var bu ne acaba aft diyorlar öyle bişeymi. Amalgam dolgulu diş etim şişmişti yediğiö bişeyin tahriş etmesinden dolayı ama durum kötüye gidiyor galiba bi zararı olurmuki şimdilik ne yapmam gerek . Doktora gitmek gibi şansım yok şuan ciddi bişey olmadan 😔