ayseeemiray kızlarrr 39haftalığım kasıklarım da ağrı hisettim arkadan ıslaklık bir baktım nişan acaba nepsamki heycanlandım 🥰 biranda garip ama soğukkanlı ben bile 🤷🏼♀️
drn5410 ayseeemiray ay maşallah 😍 ama nişan gelmesi hemen doğumu başlatmıyor bildiğim kadarıyla😅 sancıların sıklaşması lazım ama bu bile bir işaret çık sevindim 😍 darısı başıma 😅
AnneyimHamileyim ayseeemiray Canım nişanın gelmesi doğumun yaklaştığını belirtiyor sancıların olması lazım ve düzenli bi şekilde sağlıkla kucağına al inşallah 🥰
ayseeemiray drn5410 sancılarım var canım eve yollamıstı dokturum nişan gelirsw haber et demişti 🥰 bakalım yazdım nediyecek
ayseeemiray Cigdemveminik amin canım inşallah ben nisan filan geleceğini düsünmedim ağrı girdi hoplattı ıslalık kesin dedim akıntım var değişim iç çamasırımı dedim bir baktım nişan 😄
Alyali ayseeemiray biliyorum canım benimde öyleydi deli gibi bir ağrı yürüyemedim bile ama sora gitti sancım 38 haftalık oldum dr dedi sezeryana alalım tamam dedim
ayseeemiray berfin_kayacan amin canım dokturum gel demedi bende evd ebekliyorum suyum gelirse gideceğim artık