Doktoruna danışarak parasetamol içeren ağrı kesici kullanabilirsin bebeğe zarar vermiyor ama ilk önce şiddetli baş ağrısı çekerken mutlaka tansiyonu ölçtür ağrı kesici kullanmadan, yüksek tansiyon belirtisi olabiliyor gebelikte. Doktoruna mutlaka danış. Daha önce migren hikayen varsa maalesef gebelikte artıyor, benim öyle oldu. Geçmiş olsun ☘️