Miram6565 Günaydın güzel annişler ve adayları 37+3 günüm ve çok korkmaya başladım kordon dolanması var sezeryan ne zaman oluyo başına gelen varmı bu durum yaklaştıkça çok korkuyorum ve duygusallaşma hepsi var 😢😢😢😢😢😢😢
edaozdxx Miram6565 iyi de 37+3 olmuşsun zaten. Prematürelik bir durum söz konusu sayılmıyor ki. 36 haftanın üstünde sıkıntı yaşanmıyor. 37. haftan bitmiş 38’den gün almışsın. Gönlünü ferah tut.
Saadetctk Miram6565 canim korkma arkadasimin kizinin da kordon dolanmasi vardi 40+2 de suniyle dogum yapti
sdadcr İçinizi ferah tutun zamanı gelmiş zaten doktorunuzla görüşünce o yapılması gerekeni yapar zaten olumsuz düşünmeyin🤲🏼