Kızlar artık ağda yapamıyorum tenim o kadar hassaslaştı ki her zamankinden on kat fazla acıyor dayanamıyorum. Acaba dişimi sıkıp kuaföre on dkda alırsam mı yoksa jilet mi yapsam karar veremedim yarın doğum var jilet de bir günde çıkıyor beni doğumdan sonra görmeyecekler dimi açıp Bi yerime bakacaklar mı ufak tefek çıksa da sorun olur mu acaba. Siz neler yaptınız 🤔