Klnc Merhaba kızlar sabah kalktığımda iç çamaşırım ıslaktı pijama ma kadar çıkmıştı bugün randevumuz var suyum mu geliyor merak ediyorum ağrım sızım da yok nasıl anladınız su geldiğini
Miniminti Klnc üstte kalsın diye yaziyorum canim ilk hamileligim 37 haftaligim henuz belirtim yok.saglikla gelsin insallah
ecrinefsaerva Klnc suyun olabilir canım. 34+4 teyşm benim de sızıntı şeklinde geliyor. Cuma kontrol vardı turnosol testi yapıldı su mu akıntı mı diye suyumdu gelen. Dr na mutlaka söyle canım. 😊
Klnc Zeyneptoprak az az geliyor idrara sıkışık değilim büyük ihtimalle suyum sızıyor ağrım yok doğuma alır mı acaba 38 haftalığız
Klnc ecrinefsaerva evet sızıntı şeklinde geliyor haftanız erken olduğu için mi gönderdi eve ben doğurmak istiyorum😄 38 haftalık olduk eve yollamaz inşallah ağrım da yok bilemedim
Klnc Zeyneptoprak evet suyummuş doğum için yatış verildi şimdi dua istiyorum sizlerden Rabbim tüm anne olmak isteyenlere evlat nasip etsin hamileleride bir avazda kurtarsın inşallah 🤲