Dilekdmr benim ikinci hamileligim ilk ki de zor geçmişti, bu daha da zor geçiyor ikiz bekliyorum, bulanti kusma halsizlik vitaminsizlik kansızlık yorgunluk uykusuzluk ne varsa hepsi mevcut 😔 ama çok şükür az kaldı 38.haftada sezeryanla doğum yapicam yani 9mayista inşallah her şey yolunda giderse birbirimize kavuşacağız, sizede çok geçmiş olsun umarım bu sureci daha keyifli geçirirsiniz, belki son 3 ay sizin için daha iyi geçer 🙏