N6gksl Selmaokcu bndede gebelik şeker çiktı şeker tuz ikisini yemeyincede tansiyonum düşüyo bilmiyorum
Dilekcileek Selmaokcu olur tabi sen içini ferah tut bebeğin olmasıyla şekerin bi alakası yok dua et inşallah olur
yasmnydn Bende de var şeker ama tip1 mi 2 mi belli değil bakmadıkar ona. 7.7 idi ortalamam karantinadan önce şuan 6.1 ilaç kullanmıyorum 5 haftalık hamileyim doktor ctesi tahlile baktı bişey demedi tokluk 160 çıkmıştı