Kızlar yumurtlama olalı 6 gün oldu ve ben 2 gün üst üste yumurtladım. 8-9 yumurtlama 10 çatlama. 8 i değerlendirdim. Çatlamayı değerlendirdim. Bu günü de değerlendireyim dedim. Fakat 2 gündür bir kasık batması var ve şuan da da batma devam ediyor ilişki yaşandıktan hemen sonra batma başladı başına gelen var mı ? Öğrendiklerime göre yumurta döllendikten 5 gün sonra hamile kalınırmış. Ama çok erken dönem değil mi ve adetime 4 gün var. Baya geç yumurtladım sanırım