hopehope Esilyaa biraz önden gidiyor. Benim 36 da 3000 grdı tam. Son haftalarda nedense daha az aldı. Şuan 40+3üz 3315 gr oldu
Sedaamm Esilyaa maşallah benim 34 haftada 2700 ydü.bakalim haftaya kontrol var kaç olmuş minnoş oğlum😇
ozlmnhl Esilyaa canım ultrason yanıltabiliyor benimde geçen hafta 3000gr dı bu hafta 2800dedi doktor bence kötü düşünme bebeğin gövde ve kapa çapına göre hesaplıyormuş ultrason yani doğruda olmayabilir yanılma payı çok yüksek
Katrecgn hopehope benimde 36 da 3000 gramdı 1 hafta sonraki kontrolde kilo almamıştı 😪 ama şükür He rşey yolunda
Liva90 Busealp benimde 2650 ydi doktor uyumlu dedi ama bana da biraz az geldi sanki bakalım 20 snde tekrar gidicm
hopehope Katrecgn benim şuan 40+3 bugün 3315 çıktı. Geçen cuma da aynıydı. Bebeğin gelişimi sıkıntı, başı büyük, hareketleri azaldı, suyu azaldı falan derken en son sezeryana karar verdik. Yarın sabah sezeryan olacağım
drn5410 Esilyaa benim 37de 3000di canım ama Dr normal dedi doktorunun ne dediğine bağlı kilodan ziyade gelişimi önemli ama bildiğim kadarıyla 4 üstü olursa sezeryana yönlendiriyorlar
Aynurr16 Esilyaa ultrason ölçüleri bazen yanıltıcı olabiliyo bi tanıdığıma 3 kilo üstü demişti doktor 2.500 doğdu
Hamis-2131 Esilyaa bizimki 36 da 3100dü . Bi hafta sonra 3500oldu simdi allah bilir kaç oldu zaten haftasonu sezeryan olacağım çatı darlığından. Öyle olmasada muhtemelen kilodan olacaktık🤷🏼♀️