6 haftalık hamileyim. Evimizde tadilat var duvarlar boyanacak kapılar yağlı boya olacak. Boya sökümü yapılırken çok rahatsız oldum kokudan öksürdüm ortamda durmamaya çalıştım ama bundan sonraki işlemlerde ortamda bulunmam bebeğime veya bana bir zarar verir mi? Bilgisi olan paylaşabilir m?