Kaderjin Kızlar 36haftalıgım bgn akşamdan bu saate kadar karın ağrısı ve ishal sorunum var ciddiye almalımıyım yoksa normalmidir kızlar sizlerde bu şikayetleriniz varmı
Merveb46 Kaderjin bende de karın ağrısı yok ama bugün 2 kez tuvalete çıktım ishal gibi birşeyim sanırım anlam veremedim beklemedeyim bende 36+2 yim
kubrakama Kaderjin benimde karin agrim yok ama 1 saattir ishalim 35+5 daha ins sadece usutme falandir
Mircet Kaderjin ben hamileliğimin en başından beri ishalim ya belirti olarak gelse bile anlayamıcam 😂
BabyPoyraz Doğum başlayınca karın ağrısı ve ishal görülüyormuş çoğu kişide duydum bunu. İsterseniz bi doktorunuza danışın ☺️