Bana bebek aşağı düşmüş dediler hanımlar, ki gerçekten bende öyle hissediyorum, ama daha erken olduğu için korkmaya başladım açıkçası çok rahat bir hamilelik geçirdim düne kadar her gün bir saat yürüyordum, tabi şu an doktor randevumdan sonra bakıcam napmam gerektiğine 😬