38+4 adet ağrısı gibi ağri yaşıyorum 2 3 gündür ara ara sezaryan olacak doğumum epidural düşünüyorum. Cuma günü Dr kontrolle gittiğimde başıyla bastırmaya başlamış dedi. Salı günü tekrar gel dedi doğumun yaklaştığını gösteriyor galiba bu ağrılar bu şekilde olan var mı aranızda?