Benimde çok erken başladı 16 17 gibi suan 22 hafta olduk meğerse kuyruk sokumum çıkmış yerine getirtmek için tedavi oluyordum fakat çok ağrılı birsey resmen aglayacaktim ve yptıramadım çünkü kendimi atıyordum bebek için iyi olmaz sıçramak ve korkmak dendi kaldı oyle doğumdan sonra ancak tabi insallah ilerlemez.