Ben 30 haftalık hamileyim Dr ali belviranlı hastanesine gittim ilk aylar ama hiç memnun kalmadım doktorum cemaleddin muhammed hiç ilgilenmedi benimle şimdi akşehirde özel bir hastaneye gidiyorum ,doğumumu konyada yapmayı planlıyorum doğuma yakın tekrar konyaya gidicem inşaAllah