Hulyafuat Kızlar sizdede ödem oluyor mu ayak el şişmesi arada yüzüm şişiyor sizde böyle bir şeyle karşılaşıyormuşsunuz sabahları daha çok oluyor ne yapmamı önerirsiniz
Yagizkerem Hulyafuat fazla ayakta kaldığımda benim de elim ayağım sisiyor ödem oluyor bol su içmek ve tuzu azaltmak ayakları soguk suda tutmak bende ise yarıyor
Yaman Hulyafuat bende ödem yok 37+3 üm cok ayakta kalinca ayaklarim şişiyor soguk suyla yikayip uzaniyorum geciyor
noone Hulyafuat gün sonunda ayaklarım şişiyor otobüs yolculuğu yapınca da olurdu hafif şişerdi aynı öyle kaşınıyor bir de uzatıp dinlenmek lazım
busegb 36+3 hicbiyerimde ödem şişme yok sadece ayakta kalınca çok yürüyünce ayaklarım sisiyo yukarı dikip yatınca geciyo tuzdan elimden geldiğince uzak duruyorum kızlar ve bol su
Glbgc Hulyafuat yarın 37 oluyoruz tuzdan uzak durmama ve günlük 3litre su içmeme rağmen çok fazla şişiyoruz artık normal oturamıyorum kanepeye bacaklarımı uzatarak oturuyorum yoksa ayaklarım hem şişiyor hem morarıyor