Cansucasalin Kızlar 4 gündür basım çok agrıyor bir türlü geçmedi varmı bir çözümü ya ilaç kullanamıyorum
Eda_zafer_1 Cansucasalin benım de gecen hafta öyleydi canım sıcaktan cok oluyor gozlere vuruyor agrısı karanlıkta uyumayı dene ben dua ede ede uyuya kalmışım en son gece yarısı gecmış olsun🙏🏻
Caglayamac Cansucasalin canım farmasiden bir masaj yağı almıştım minicik ahşap bir kutuda satılıyor mentollü o bana çok iyi geldi aktarlarda da var diye biliyorum bir araştır istersen ben başıma sürdüğümde geçiriyor
Cansucasalin Eda_zafer_1 vallaha bizim ev cok serin çok da sıcak olmuyor şükür 😌 okumadığım dua kalmadı nazarmıdır nedir anlamadım 🧿🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Homeless20 Bitkisel yağlarla masaj yapsan ? Dakinleştirici müzikler dinlesen ? Baş ağrı için dua yaz google onu oku ayetel kürsi falan. Valla komik gelcek belki ama geçiriyor
Cansucasalin Homeless20 öyle canım vallaha ama tık ses duyasım yok kafamın üstü basım heryerim çok agrıyor dualar da okuyorum iyi gelir inşAllah☺️🧡
Homeless20 Cansucasalin rahatlatıcı sesler yaz youtube dan dinle kuzum valla iyi geliyor. Kantaron yağı varsa masaj yapabilirsin yada defne yaprağı yağı..
Zeyneppk Dün akşam bende oyleydim. Başının etrafına patates dilimi koyup tülbentle sar. Bir de bunu dene. Bana iyi geldi. Bir de temiz hava al. Yelpaze vantilatör bir yerden hava gelsin.