Merhaba kızlar benim sorunum varmı rahimle ilgili yada benim durumumda olanlar oldumu aranızda kızlar haziranın 12 de adet oldum bu ayın 10 da olmam gerekiyordu olmadım adet test yaptım tek çizgi çıktı kan verdim hamile olmadığımı çıkmadı 4 gündür geciktim ve hala adet olmadım yada hemilelik belirtisi bile yok