Kgulhan-50 Anneler hamisler mrb. Serklajli olanlar varmi bi sorun olucakti. Dikisleri aldirdiktan sonra ne zmn dogum yaptiniz. 1 hafta kaldi dikislerimii aldirmama normal dogum gozukuyor. Nasil olcak acaba hemen acilma olurmuki dikisi aldirinca 🤔
Mimarhanim Kgulhan-50 benimde merak ettiğim bir konu bu. Maşallah ne güzel doğuma kadar gelmişsin canım darısı bana ve diğer herkese 🙏🏻 ben 19+0 oldum ha gayret bekliyorum hayırlısıyla doğum vakti gelsin diye. Kaçıncı haftada aldırıyorsun canım dikişleri. Hemen açılma olur mu benimde en çok merak ettiğim şey o.
Senemm83 İnşallah yarın dikişlerimi aldırıcam. 38+1 oldum. Ama doğumum ne zamana olur bilemiyorum. Ama ilk bebeğimi 38 in için de doğurmuştum buda bu hafta olur gibi hissediyorum.
Mimarhanim Senemm83 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🙏🏻 bende çok imreniyorum o haftaları duyunca 19+0 oldum daha yarısındayım 😣 hamileliğin nasıl geçti canım rahat mıydın. Son haftalarda dikiş zorluyor mu
Kgulhan-50 Senemm83 ilkindede serklaj olmusmuydu. Dikisi aldirinca hemen acilma oluyomu. Doktor yatis veriyomu dikisi aldirinca
Kgulhan-50 Mimarhanim 37 de alinicak dikisim . Bende bilmiyorum hemen olurmu acilma . Zaten Rahim agzi acikligi var . Bekleyip gorucez. Ins sag Salim aliriz bebeklerimizi
Senemm83 Haftada serkilaj oldum. Sürekli yattım tuvalet harici kalkmadım. Bebek ağırlaştıkça tehliken artar alta baskı yapar sürekli yatmalısın dedi doktorum. Yani hep yatmak zorunda kaldım. Ama bu zamanlara geldim şükür. Yarın dikişlerimi aldırıcam ve yürümeye hareket etmeye başlıcam. Açılmam 2 cm e yakındı. Hemen olur bu hafta diye düşünüyorum ve dua ediyorum. Bebek ağırlaştı ve artık alt tarafımda baskı ve ağrı hissediyorum. Bakalım ne zaman gelicek bebeğim. Doğum hikayesi yazmak nasip olur inşallah.😊
Asasas Senemm83 Maşaallah darısı başımıza inşaallah . Gebeliğinizde karnınızda sertleşme yaşadınız mı acaba ?
Senemm83 Kgulhan-50 bugün aldırdım dikişi can yakıcı beni çok zorladı. Kolay ve acısıZ olacak dedi ama ben bayağı zorlandım. Herkesin acı duyusu farklı tabi. İlk çocuğumda serkılaj olmadım adını bile bilmiyordum ama bu hamileliğimde bol sorun yaşadım. Şuanda 2 cm açıklığın var dedi. Normal doğum olacak eğer bi sorun çıkmazsa.
Senemm83 Kgulhan-50 yok canım yatış vermedi ama dediki ağrın olursa hemen gel dedi. Nst de ağrın olmadığı için yatmana gerek yok dedi. Sertleşme dışında bi sıkıntım yok şimdilik.
Senemm83 Asasas Evet 2 haftadır çok yaşıyorum. Bugün dikişler alınınca daha da çok oldu ve belime vurmaya başladı. Bugün dinlen yürüme çok yorma kendini dedi. Bu hafta doğururum gibi geliyor. Elle muayene ederken şuan da elim başına değiyor dedi doktor. İnşallah herşey yolunda gider ve kavuşuruz yavrularımıza