SeHer1909 Serena çok sevilmiyor aslında bir ara linç yediğim oldu burda ilk zamanlar 😀 marka adı tencere tava vs diye de çokkk severek kullanıcam inşallah 😇
Serena SeHer1909 herkesle ayni ismi tasiyacagina kendine ozgu orijinal bi ismi olsun daha iyi bence 😂 bendede oldu benzeri robin diyince dinimi sorgulayan bile oldu ne alakaysa 😂😂
SeHer1909 Serena Robin güneşi getiren demekti değil mi yanlış mı hatırlıyorum ben çokk beğeniyorum ya 😇 bir öğrencimde vardı Ozan Robin olarak nasıl da efendi bi çocuktu 🙏 adıyla büyüsün evlatlarımız 😇