Dogansinem Guzel anneler bel agrim cok oluyor hani adetin 2 3 gunundesiniz ya oyle oluyor kasiklarimda hic bi sorun yok ama bu arada da 25 haftaligim
Sureyyayaman Dogansinem hakileligmin 1. Ayindan itibaren belim agriyor. Hic bir sikinti yok cok sukur erken dogum gibi yani
cptrhb Dogansinem Yok ya korkma çok normal 32 hFtalığım bel ağrım azaldı bu seferde kasık ağrıları başladı bebek aşağı iniyormuş. Bunlar sırasıyla olacak yani çok normal