Herkese merhaba birgün bana da nasip olur mu hikayemi yazmak derken şuan yazıyorum 😍 benim hamileligim planlı değildi kızamıga karşı bağısıklıgım yokmus işim geregi aşı yaptırmam gerekti iş yeri hekiminin demesi üzerine aşımı oldum ama o zaman 2 haftalık gebeymişim 5. Haftamda hamile oldugumu ögrendim hangi doktora gitsem aşıdan dolayı bebegi aldırmam gerektigini söylediler dinlemedim kimseyi kalbimi hep ferah tuttum ne olursa olsun dedim iyiki de demiişim. Tam 40+0 da yatısım yapıldı kendi sancım da vardı ama yine de suni sancı ya başlandı saat 11 de hafif hafif kramplar gayet iyiydi açıklıgım 1 cm di. Saat 15 de rahim agzını yumusatmak için fitil koydular yine bişi yoktu açılmam 2 cm olmus. Derken saat 17 de bir agrılar girmeye başladı nefes alamıyorum belimden kasıklarıma dogru sancılarımın aralıgı çok kısa 1 dakika bile bitmeden bir sancı daha vuruyordu. İstemsiz o agrıda birazcık bagırıyorsun çünkü çok fena 😀 saat oldu 19 ben artık dayanamıyorum en sonunda banyo ya geçip sıcak suyu açtım sırtıma dogru ama istemsiz bir ıkınma istegi geliyordu her sancı geldiğinde annemler zorla beni yataga aldılar ebe gelip açıklıgıma bakınca dedi ki ıkınma istegin geliyor mu? Evet dedim sakın ıkınma bebek geliyor dedi. Herkes şaşırdı çünkü doktor yarın dogurursun anca demişti. Apar topar beni dogumhaneye aldılar çatala çıktım sancım geldiğinde tutamıyordum ıkınıyordum sonunda doktor geldi ve o kadar hızlı gelişti ki ben daha birincide ıkınıyorken karnımdan bastırmaya başladılar kucagıma koydular paşamı 19 30 da dogumhanedeydim oglum 19 38 de dogdu. Evet tüm acılar bitiyordu ama benim için bitmedi yukarı cıkınca aşırı kanamam vardı benim 1 saatde 6 tane hasta bezi dolup taşıyordu bi terslik vardı halim kalmadı gözlerim karardı nefes alamaz oldum ebe doktorumu aradı apartopar beni yine dogumhaneye götürdüler ve bu sefer kürtaj oldum.. Neyse verilmiş sadakamız varmıs çok şükür suan bebeğimde bende çok iyiyiz. Biraz uzun oldu ama sorularınız olursa cevaplarım 😊