aysegzr_aslan Valla cillop gibiyim desem gülersin🤣🤣🤣annem ,kaynanam benim yerimü korkar oldular,öyle bir kalkış,dönüş,yatış,kaçışlarım varki sanki hamile deyilim,ben 97le hamile kaldım şindi 110 oldum,onyüzden kendimi çok bırakmak istemiyorum,yoksa ayni bende yerimden kalkmak,iş yapmak istemiyorum üstüne birde ödüm katlaninca ayaklar kurbağa gibi şişib üstü zıp zıp yapıyo🤣🤣🤣 Allah kolaylık versin canım,sağ salim kucağına alırsın İn şa Allah🤲🤲🤲🤲