ozgesoy28 imrnn Bende 35 haftalık hamileyim benimde bugün biraz fazla sertleşme var ama normal heralde artık doğuma hazırlık yapıyoruz sen 36 olmuşsun
hjertemami imrnn valla canım o kadar çok sertleşiyor ki artık normal diyorum. Doktorum da normal dedi. Fakat dünden beri altta sancıda eşlik etmeye başladı 🙄 Kontrolüme de daha çok var... 🤦🏻♀️ Hoş buradakiler de bişi anlamıyorlar ya
imrnn ozgesoy28 erken doğum riskinden 33.haftada hastanede yattım böyle olunca da acaba doğum belirtisi mi diye korku oluyor
Esraikraidil Bende 35 haftalık hamileyim benimde çok sertleşme oluyor acaba bu haftalarda normal bişeymidir
Esraikraidil Bide hareketlerde azalma oluyorum sizde çok merak ediyorum dkrra gitmeye gerek varmı bu sebepten
imrnn Seda0202 bende çarşamba günü gittiğimde soracağım nstde sancim çıktığında da karnım sertti korktum açıkçası